سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وکیل طلاق کرج

وکیل طلاق کرج

وکیل خوب یکی از اصلی ترین عوامل پیروزی شما در دادگاه است بنابراین باید در انتخاب یک وکیل خوب نهایت دقت و حساسیت را به خرج داده و فردی باتجربه، باهوش و شجاع را برای امر وکالت انتخاب کنید تا پیروز میدان باشید. در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی های یک وکیل خوب و معرفی بهترین وکیل طلاق کرج بپردازیم. با ما همراه باشید.

وکیل کیست؟

زمانی که شخصی با عقد وکالت فرد دیگری را اعم از حقیقی یا حقوقی به انجام کاری مامور میکند؛ به فردی که مامور است وکیل و فردی که این ماموریت را به وی داده موکل نامیده می شود.

در دوران صفویه، وکیل نامی بود که به نایب السلطنه داده میشد و به همین منظور لقت وکیل الرعایا در این زمان رایج گردید.

در برخی از وکالت نامه ها، موکل تمامی اجازه ها را به وکیل داده و وکیل می تواند در تمامی زمینه های پرونده دست داشته باشد. در حالی که در برخی موارد موکل تنها اجازه ورود به برخی بخش های پرونده را داده و در باقی قسمت ها خود موکل دست خواهد داشت.

مطابق اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی، در جریان یک پرونده، دو طرف دعوا می توانند برای خود وکیل انتخاب کنند. در صورتی که یکی از طرفین دعوا نتواند وکیل بگیرد، از سوی مراجع قضایی شرایط لازم جهت تعیین وکیل فراهم خواهد شد.

وکیل پایه یک دادگستری کسی است که لیسانس خود را در رشته حقوق دریافت کرده و نمره قبولی را در آزمون وکالت که سالی یکبار برگزار می شود، دریافت کرده و 18 ماه کارآموزی خود را در زمینه حقوق گذرانده است.

آزمون کانون وکلای دادگستری سالی یک بار برگزار شده و تمامی افرادی که در مقاطع لیسانس یا فوق لیسانس یا بالاتر یا رشته فقه و علوم و حقوق اسلامی تحصیل کرده می تواند در این آزمون شرکت کند.

یک وکیل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

برای اینکه یک شروع قدرتمند در دادگاه داشته باشید و در نهایت هم پیروز شوید و به حق و حقوق خود برسید، باید بدانید که یک وکیل خوب چه ویژگی هایی دارد. در واقع انتخاب یک وکیل خوب بسیار سرنوشت ساز است. در ادامه به بررسی برخی از برجسته ترین خصوصیات یک وکیل خوب خواهیم پرداخت.

· بروز بودن

یکی از مهمترین ویژگی های یک وکیل خوب، بروز بودن است. یک وکیل کرج خوب باید همواره اطلاعات و دانش خود را آپدیت نگهدارد چون قوانین و مقررات ثابت نبوده و دچار تغییر و تحول می شوند.

· امین و امانت دار

یک وکیل کرج خوب باید همواره رازدار و محرم اسرار موکل خود باشد. در واقع وکیل نسبت به اطلاعات شخصی موکل خود مسئول است و حتی پس از پایان یافتن پرونده هم نباید اسرار موکل خود را فاش کرده و در جایی از آنها استفاده کند.

· صادق و روراست بودن

جهت انجام امور طلاق کرج باید به سراغ وکیل مورد اعتمادی بروید که به جای وعده توخالی یا اغراق آمیز دادن، مسیر واقعی پرونده را برایتان شرح کرده و شما را از چالش های پیش رویتان مطلع کند. در واقع یک وکیل طلاق کرج خوب هرگز موکل خود را الکی امیدوار نکرده و قول پیروزی صد درصد را نمیدهد.

· دانستن بهترین راه

یک وکیل طلاق کرج خوب باید بهترین و آسان ترین راه برای پیروزی پرونده پیدا کند تا موکلش دچار کمترین ضرر و زیان گردد. در واقع یک وکیل کرج خوب همیشه چند راه قانونی برای حل پرونده روی میز دارد تا به موکل ارائه دهد.

· برخورد محترمانه

یک وکیل حرفه ای باید طرز برخورد محترمانه و درست را طرف دیگر پرونده و وکیل او بداند. در غیر این صورت ممکن است روند پرونده با چالش های جدی تری روبرو شود. بنابراین برای انتخاب یک وکیل طلاق کرج خوب باید به این ویژگی دقت داشته باشید.

وظایف یک وکیل چیست؟

یک وکیل حرفه ای به خوبی با وظایف و تعهدات خود آشنایی داشته و مسئولیت این وظایف را به عهده می گیرد. از طرفی، موکل هم باید وظایفی که به عهده وکیل است را بداند تا حق و حقوق دو طرف مشخص باشد. از جمله وظایف یک وکیل کرج خوب موارد زیر هستند:

· یک وکیل کرج خوب باید به تمامی تعهدات و وظایفی که در وکالت نامه خود پذیرفته عمل کند. از طرفی موکل هم بایستی حق الزحمه وکیل را تمام و کمال پرداخت کند.

· در صورتی که به دلیل جرم وکیل، خسارتی به مال یا حقوق موکل وارد شود، وکیل موظف است این خسارت را جبران کرده و رضایت موکل خود را دریافت کند.

· در صورتی که برای حل یک پرونده چند وکیل در نظر گرفته شده؛ بایستی آنها همواره با مشورت یکدیگر اقدام به هر کاری در جریان پرونده کنند.

· وکیل باید اطلاعات شخصی موکل خود را حفظ کرده و در جهت منافع موکل خود قدم بردارد.

· وکیل باید بیانی شیوا و روان داشته باشد و با دانش کافی حقوق موکل خود را در دادگاه بیان کند. داشتن تجربه در انتخاب یک وکیل طلاق کرج خوب بسیار موثر خواهد بود.

· وکیل کرج خوب باید پیش از پذیرفتن پرونده، تمامی اجزای آن را به طور کامل بررسی کرده و پس از چند جلسه مشاوره در صورت توانایی پرونده را قبول کند.

· یک وکیل طلاق خوب باید در حوزه های مرتبط مثل پزشکی آشنایی و تخصص داشته باشند تا بتوانند در روند پرونده از این تخصص استفاده کنند.

· در صورتی که وکیل در روند پرونده پول یا مدارکی را به جای موکل خود دریافت کرده به او بدهد. در غیر این صورت به جنبه امین و امانت دار بودن وکالت بی توجهی کرده است.

بهترین وکیل کرج کیست؟

بهترین وکیل طلاق کرج کسی است که به خوبی محیط شهر کرج و رفتار یا آداب مردم آن را بشناسد. همچنین بایستی با امور اداری و دادگستری این شهر آشنایی داشته باشد.

یک وکیل خبره کرج به خوبی در زمینه روند رسیدگی به پرونده های قضایی که در شهر کرج در جریان است آشنایی دارد و تجربه کافی برای حل یک پرونده در کرج را میداند.

در واقع در صورتی که می خواهید در یک دادگاه طلاق کرج پیروز شوید و به حق و حقوق خود برسید؛ بهتر است به سراغ یک وکیل حرفه ای، با تجربه، خبره و شجاع در کرج بروید. کسی که به خوبی شهر کرج، موقعیت شهری و مردم آن را بشناسد و بتواند به شما در زمینه حل پرونده کمک کند.

گروه وکلا و قضات بازنشسته اسماعیلی

اگر به دنبال یک تیم حقوقی حرفه ای برای حل پرونده های قضایی از جمله طلاق کرج هستید، می توانید به گروه وکلا و قضات بازنشسته اسماعیلی مراجعه کنید. یک تیم حقوقی با تجربه بالا و مهارت عالی و شناخت کامل نسبت به شهر کرج تا پیروزی در پرونده و رسیدن به حق و حقوقتان در کنار شماست.

تیم حقوقی اسماعیلی با داشتن خبره ترین و با تجربه ترین وکلا و قضات بازنشسته استان می توانند در تمام طول مسیر رسیدگی به پرونده قضایی شما در کنارتان باشند.

وکلای حاضر در این مجموعه در بهترین و معتبرترین دانشگاه های ایران مقاطع تحصیلی خود را گذرانده اند و دارای مدارج و افتخارات زیادی در طول دوران وکالت خود هستند.

کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در گروه وکلا و قضات بازنشسته اسماعیلی تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره در زمینه پرونده تان به شما هستند تا در این زمینه بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.